Terugbetalen of retourneren

Het kan gebeuren dat een bestelling door omstandigheden niet kan doorgaan. Ziekte, onvoorziene omstandigheden, … hebben we nu eenmaal niet in de hand! Heavens Factory probeert altijd productief mee te zoeken naar een oplossing!
Zo is het tot 24u voor levering mogelijk om de leverdatum of het -uur te veranderen naar een later tijdstip.

Een geplaatste bestelling kan tot 24u voor levering geannuleerd worden. Indien de bestelling via de webshop geplaatst en betaald werd, worden er altijd automatisch 2,50€ kosten in rekening gebracht bij een eventuele terugbetaling. Dit om de administratieve kosten te dekken!

Binnen de periode van 24u voor levering kan een bestelling niet meer kosteloos geannuleerd worden, gezien er reeds noodzakelijke aankopen gedaan zijn voor uw bestelling. Indien een gemaakte bestellingen niet opgehaald wordt en ook niet op tijd geannuleerd werd, zal het volledige bedrag doorgerekend worden aan de klant! Een factuur zal dan opgesteld worden, en doorgestuurd worden naar de klant.

Bij betwistingen rond leveringen of facturen, zal enkel de rechtbank van Brugge bevoegd zijn om hierin te bemiddelen.

Heavens Factory garandeert de kwaliteit van al haar producten op het moment van afleveren. Indien u toch een klacht zou hebben over het geleverde eten of drinken, dient men dit te doen binnen het uur na levering. Dat geeft Heavens Factory de kans om de klacht te controleren en indien mogelijk te verhelpen.
De klant is zelf aansprakelijk voor de bewaring van eten of drinken eens het geleverd is, of eens het buiten de winkel is.

×
×

Winkelwagen